بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

هایبرنت کوچولو

1393/3/17 14:50
نویسنده : مامان بهار
689 بازدید
اشتراک گذاری

      شب بهار میخواد بخوابه میگه مامان انگشتر میخوام، میگم باشه عزیزم! صبح که از خواب پامیشه نشسته روی تخت و میگه مامان بریم انگشتر بخریم!!!!!!!!!!!!............. قیافه من دیدنی بود ......چشمک

      قبل از خوابیدن بهار میگم بهار جون زود بخواب فردا میخواهیم بریم مهمونی، صبح تا از خواب پا میشه، میشینه و میگه مامان بلند شیم بریم مهمونی......خندونک

      از این دست موارد زیاد پیش اومده ما هم به این نتیجه رسیدیم که بهار سیستم عاملش shut down نمیشه بلکه hibernate میشهخواب آلود

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سونیا
18 خرداد 93 14:26
آفرین به این هایبرنت فسقلی
مامان بهار
پاسخ
ممنون خاله جون دلمون واسه سونیا جون تنگ شده
مامان عطرین
18 خرداد 93 17:25
خیلی ممنون که به فکر ما بودین و حال عطرین و پرسیدین متاسفانه نه هنوز همونطوره چون تو خوردو خوراکش تغییری حاصل نشده غذا روزی یک وعده میوه و ایمیوه و انجیر و الو و....که روان کنه به هیچ عنوان نمیخوره حتی شربت خاکشیر که مزه چندانی هم نداره واقعا از طریق خوراکی نمیتونم درمانش کنم
مامان بهار
پاسخ
البته نظر من اینه که بچه نمی خوره معنی نداره این حرف هم نظر منه و هم تجربه 2سال و نیم مادریه منه. منم دخترم رو باهزار بازی و دیدن فیلم و ... غذا بهش میدم هر چند زمان و انرژی زیادی ازم میگیره. من هم مثل شما دختری کم اشتها با مشکل یبوست داشتم اما خیلی سخت 6 ماه ازش مراقبت کردم تا درست شد اما بعد متوجه شدم بخش مهم یبوستش از خودم به اون منتقل میشد و من تا حدودی غافل بودم. بعد از اینکه از شیر گرفتمش این رو متوجه شدم. من از دارو خوری و گاهی قطره چکان استفاده میکردم. دارو خوری که عصای دستم بود چه شب ها که بهش انجیر خیس شده صاف شده و یا زردآلوی صاف کرده رو با داروخوری بهش نمی دادیم، البته من با کمک باباش، باباش سرش رو گرم میکرد منم رو پام میذاشتمش و با دارو خوری بهش میدادم. بعد هم کلا روند درمان رو تقزیبا بطور کامل توی پست گذاشتم بخونش بدردت میخوره http://baharnazi.niniweblog.com/post37.php
بهار
24 خرداد 93 13:57
مامان بهار خانوم ... سلام ... من یه چیزی بگم ؟ چون از وبتون خیلی خوشم اومده بود بدون اجازه تون لینکتون کردم ... اشکالی نداره ؟ تازه فهمیدم باید ازتون اجازه بگیرم !! حتما جوابمو بدین خیلی مهمه برام
مامان بهار
پاسخ
سلام. خواهش می کنم نظر لطفتونه. باعث افتخاره