بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

نخود فرنگی با طعم ..

1393/3/22 9:48
نویسنده : مامان بهار
560 بازدید
اشتراک گذاری

     نمی دونم این نخود فرنگی های امسال ما طعم باقلوا میده یا عسل یا پشمک یا... نخود فرنگی ای که بهار بشینه مامانش غلافش رو باز کنه و بهار دون کنه چه مزه ای میتونه داشته باشه؟!!!.... چند بار  هم بهار چند تا از نخودهای جون رو از توی غلافش میخورد، قابل ذکره که بهار نخودفرنکی اصلا دوست نداره و از تو غذا درمیاره. دخترم آش رو با جاش دوست داره. به به امسال چه نخود فرنگی هایی بخوریم ما، هوووممم....خوشمزه

دل انگیز نوشت: به بهار میگم اگه دختر خوبی باشی میبرمت پارک، بهار میگه مامان بیا من دختر خوبی شدم بیا منو ببر پارکخندونک قربون فصاحت لهجه ات بشم من دل انگیز جان!
 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان سونیا
22 خرداد 93 14:21
وا خانم چرا نشستی خوب پاشو بچه رو ببر پارک دیگه برای شام هم یه چیزی بپز که توش نخود فرنگی بریزی و بعد از خوردنش سرشار از لذت بشی
مامان بهار
پاسخ
چه پیشنهاد خوبی، سمعا و طاعتا
داداش حسین
7 تیر 93 21:10
بزرگترین آزمون ایمان زمانی است که آنچه که می خواهید را بدست نمی آوریدبا این حال قادرید بگویید: …………..خدایا شکرت……………
بهار
12 تیر 93 1:47
مامان بهار سلام ! خوب هستین ؟ بهار کوچولو چطوره ؟ مامان بهار خدای نکرده اتفاقی افتاده ؟؟ خیلی وقته آپدیتش نکردین !!
مامان بهار
پاسخ
سلام جانم! ممنون خوبیم! نه عزیزم درگیر یه سری کارهای عقب اقتاده بودم که توی حونه قبلی نمی شد انجامش داد از جمله حونه تکونی و شست و شور و... تازه من مغزم تک بعدیه نمی تونم وقتی این همه کاردارم به آپدیت کردن هم فکر کنم متاسفانه
بهار
16 تیر 93 14:17
خب خداروشکر !!! اشکال نداره راحت باشین و به کارتون برسین !!! من دیگه خیالم راحت شد !!
مامان بهار
پاسخ
وای ببخشید حالا که یکم سرم خلوت شده آلزایمر گرفتم پای اینترنت که میشینم حافظه ام خالیه خالیه یکم برم دوا درمون کنم بلکه نوشتنم بیاد