بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

بخندم یا بگریم

1393/4/22 13:39
نویسنده : مامان بهار
581 بازدید
اشتراک گذاری

     این روزهای رمضان که آدم دوست داره دعایی گوش بده یا قرآن بخونه و گاهی اشکی بریزه، فکر کنم باید نیمه شب ها بیدار شم به اعمالم برسم. علتش هم وجود بهاره، تا میام قرآن بخونم سریع میاد سراغش و میخواد به قول خودش "بسم الله محمان محیم" بخونه، میگیره هی بوسش میکنه و من رو چند تا آیه عقب میندازه !!!!!!!....

     تا میخوام دعا یا روضه ایی که از تلویزیون پخش میشه رو همراهی کنم و اشکی بریزم، سریع میاد تو بغلم و شروع میکنه به بوس کردنم و میگه: "گریه نکن عزیز دلم، قربونت بشم، بخند مامانی!!!!!!!!!!". حالا من موندم مستأصل که چه کنم با این دختر و چگونه دریابم ماه رمضان رو؟؟؟!!!   من موندم که بخندم یا بگریم!

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان سونیا
22 تیر 93 15:23
بخند عزیزم بخن به روی دنیا دنیا به روت بخنده بخند که خدا همچین دسته گلی رو بهت داده همراش بچه شو ورجه ورجه کن و بخند تا دل کوچولوش شاد بشه بوس برای بهار جون
مامان بهار
پاسخ
وای مرسی عزیزم چه انرژی مثبی تزریق کردی همراهش بچه اگه کسی بشه نمی دونی که چه برقی تو چشاش می درخشه و چقدر شاد میشه فقطم عشقش اینه آهنگی که از تلویزیون پخش میشه بالا پایین می پره و میگه مامان بلند شو با هم برقصیم منم دست تو دستش می ذارم و باهاش بالا پایین میکنم خیلی حال میده البته به هر دومون
بهار
25 تیر 93 4:53
عجب بچه شیرینی ! خیلی دلم میخواد یه روز ببینمش ! ولی شما کجا ما کجا ؟!!
مامان بهار
پاسخ
خواهش میکنم شما لطف دارید، خدا یه شیرینترش رو بهتون ببخشه ان شاا...
سجاد
27 تیر 93 0:15
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
مسافر
5 مرداد 93 16:13
خیلی خوبه که بچه ها ما رو در حین این اعمال ببینن درسته تمرکز نداریم ولی تو تربیت اونها موثره حالا خواستیم تمرکز دارش رو انجام بدیم شبها ان شاءالله در پناه خدا
مامان بهار
پاسخ
ممنون دوست خوبم، ممنون که دیدم رو عوض کردی، آره راست میگی نباید بچه ها رو بخاطر دو تا آیه بیشتر خوندن اذیت کرد، و یا حتی زده کنیم