بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

سه ساله من تولدت مبارک

1393/9/20 11:50
نویسنده : مامان بهار
934 بازدید
اشتراک گذاری

 

      چند وقتی هست که وبلاگ دخترم آپدیت نشده اما حالا که دخترم سه ساله شده، تصمیم گرفتم سه سال مادری ام را ورق بزنم، آنچنان سرگرم دخترم شده ام که دنیایم شده سرو کله زدن با بهار! مادری هایم این چند وقته خیلی سرش شلوغ شده، دو ماهی از پروسه پوشک گرفتن بهار میگذره اما هنوز موفقیت چندانی حاصل نشده. موندم باید چیکار کنم. به دلیل شیطنت زیادی که داره، حاضر نیست از بازی و بالاپایین پریدن هاش یک لحظه دست بکشه و بره دستشویی. برای همین هم بارها در طول روز خودشو خیس میکنه. گریه

      همه میگن خوبه که بچه شیطون باشه. میگن بهتر از اینه که همش یه گوشه بشینه. میگن شیطنتش به خاطر هوش زیادشه. نمیدونم چی بگم. ولی به نظر من شیطنت بهار یه مقدار بیش از اندازه است. واقعاً امونم رو بریده. احساس می کنم به یه مشاور خیلی نیاز دارم. باید یکی بهم بگه که چیکار کنم. چطوری از میزان شیطونی هاش کم کنم.

چند وقتیه دارم میبرمش مهد قرآن. سه تا سوره یاد گرفته. خودم هم تو مادرهای بچه هایی که میان مهد قرآن، دوست های خوبی پیدا کردم.

در نهایت دیشب با یک کیک کوچولو، سه نفری تولدش رو جشن گرفتیم تا بهار وارد یک مرحله جدید از زندگی بشه. مرحله ای که از همین حالا سختی هاش رو حس می کنم. خدا کمکمون کنه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)