بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

بهارمان بهاریست

1394/2/30 15:51
نویسنده : مامان بهار
893 بازدید
اشتراک گذاری

روزگار چند وقتیست که من و بهار رو از دنیای مجازی دور کرده، علت اصلی آن پروژه وحشتناک پوشک گرفتن بهار بود. ترجیح دادم از این دنیا دور باشم و به خودم رو غرق در دنیای واقعی کنم. دنیایی که پر شده بود از دغدغه های بهار. اینقدر این پروژه طولانی و فرسایشی شد که بعد از عید تر جیح دادم دیگه بهار رو کلاس مهد قرآن و ژیمناستیک نفرستم و در گیر قطع وابستگی کامل البته در روز بودیم. اما خصوصیت اخلاقی لجبازانه بهار مانع از موفقیت می شد، طوریکه می خواستم پیش مشاور برم تا اینکه کتاب مامان بیا جیش دارم رو خریدم و در کمال ناباوری من رو شگفت زده کرد. الان خیلی خیلی خوشحالم و به نوعی دارم بال در می یارم. هر چند گاهی اوقات دوباره بر می گرده به روال قبل ولی با خوندن دوباره کتاب مجدد روبه راه میشه اوضاع البته تا حدودی زمان می بره چشمکچشمکچشمک!!! چه کنیم دیگه بهار ما متفاوت ترین بهار دنیاست.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)