بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

سفرنامه 1

1391/6/8 10:40
نویسنده : مامان بهار
421 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم توی این دو هفته سفر خیلی تغییر کردی و کلی کارای جدید یاد گرفتی

* تونستی تنهایی بشینی(بخاطر میلت به خوردن نمیشد تو روتنها نشوند اما اونجا یه دفعه نشستی )

* تونستی دست دستی کردن رو از مامان بزرگ یاد بگیری

* تونستی دستت رو بگیری به مبل و وایستی

* تونستی تاتی کردن رو با علاقه فراوان یاد بگیری(خیلی با نمک تا آخرین حدی که میتونی قدمت رو بلند بر میداری)

* تونستی کف پاتو زمین بذاری(آخه بهارم بد جوری عادت داشت رو پنجه پا می ایستاد)

* تونستی دوستای جدید پیدا کنی و بهشون بگی نی نی(خیلی جالب بود تا محمد پسر داییت رو دیدی همش میگفتی نی نی... آخه از کجا یاد گرفته بودی)

* تونستی  وقتی که شیر میخوایی بگی مه مه، وقتی منو میخواستی میگفتی ماما

فعلا همینا یادمه.... خلاصه این همه تغییر فوق العادست قربونه دخملم بشم الهی...

اینم عکس از وایستادن بهار

بهار می ایستد

بهار تو ماشین محمد نشسته

بهار توی ماشین محمد نشسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای بهار
8 شهریور 91 7:43
خیلی باحال بود. من که بعد از 10 روز اومدم پیشتون، وقتی بهار رو دیدم از اینهمه تغییر شوکه شدم.
mamane Ali
8 شهریور 91 12:12
آقرین بهار کوچولوی نازنازی .. ماشالله
انشالله همیشه درحال پیشرفت


همچنین برای گل پسر شما
آشنا
8 شهریور 91 12:28
هزار ماشالله.
آب و هوای وطن به دخترتون ساخته
پس فکر کنم دیگه کارهای شما هم دو برابر شده چون باید به صورت منگنه باهاش هرجا می ره برید تا جاهای خطرناک نره! من که خیلی از این مرحله ی بچه ها می ترسم.
عاشق عکسش تو ماشین شدم. خیلی نازه.


مرسی ممنون با نظرت موافقم
من دیگه مطمئن شدم انسان ذاتا موجودی اجتماعیه
خونه خودمون چون کسی رو تهران نداریم معمولا تنهاییم
وقتی میریم خونه مامانم بهار از این رو به اون رو میشه
زهره مامان آریان
8 شهریور 91 15:09
وای چقدر این بهارجونم خوشکله.
عاشق این صورت معصومشم.مامانی اسپند دودش کن.
پیشرفتهای جدیدت هم مبارکه.آفرین
واقعا همه ی اولین های بچه ها خیلی شیرینه.


منم خیلی پسر شما رو دوست دارم خیلی نمکیه
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 15:34
ازتون بابت رای به پسملیه من ممنونم.


خواهش میکنم، قابلی نداشت
مامان سونیا
8 شهریور 91 16:59
سلام ممنون که به ما سر زدید من هم لینکتون کردم
مينا مامان ماهان
8 شهریور 91 17:55
فداي دخملي بشم ماشا الله چقدر تغيير كرده
زهرا
8 شهریور 91 22:59
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهر جونم )لینکم کن تا من هم شما رو لینک کنمhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/
باران قلنبه
10 شهریور 91 2:01
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.