بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

ممنونم!!!

1391/9/11 14:42
نویسنده : مامان بهار
373 بازدید
اشتراک گذاری

از همه دوستانی که به بهار رای داده بودند ممنونم!!

راستش اول که این مسابقه شرکت کرردم به این فکر بود وبلاگم بیشتر دیده بشه و دوستان بیشتری پیدا کنم که خدا رو شکر این اتفاق افتاد، ااااماااا.......!!!

دیگه فکر کنم تجربه آخرم باشه! از اینکه یه عده واسه همچین مسابقه ای تقلب کردن دلم خیلی گرفت!!

دیگه هیچ وقت تو این جور مسابقات شرکت نمی کنم...

اما دوستایی به بهار رای دادن رایشون تو قلب من همیشه جاویدان خواهد ماند!!

و برای همین عکس یه نی نی ناز دیگه رو که نمی دونم کیه اما می دونم اونم عشق اما حسین تو رگهاش جاریه عکسش رو تو وب بهار میزارم!!

نذر تو ارباب

الان دارم اشک هام رو پاک میکنم،،

آخه خدا امام حسین اینقدر غریب و مظلوم که به اسم علی اصغرش میان تقلب میکنن!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
21 آذر 91 18:30
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی