بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

مسابقه نی نی و محرم

1391/9/9 9:06
نویسنده : مامان بهار
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا!!

من تو مسابقه نی نی و محرم شرکت کردم!

فقط و فقط از روز سه شنبه  تا روز پتج شنبه فرصت برای رای گیری هست!!!

بهار و محرم

اینم لینکشه:http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php

عکس بهار در آلبوم سوم و کد عکس بهار 41 هست لطفا کد عکس رو کنار اسم بهار بنویسید

بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

دوستون دارم، منتظر رای شما هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریم
6 آذر 91 9:04
قربون چشای معصومت...عزیزم مونتاژا رو از طزیق یه سایت انجام دادم لینکش تو پیوندام هست...بوس برای بهار جون

مرسی گلم
ثمین
6 آذر 91 14:00
mamane Ali
7 آذر 91 1:24
به بهار جونی رای دادم.. دل منو که برده ، انشالله برنده هم بشه


مرسی گلم، مهم شرکت کردنه! ممنون که رای دادی، بوس

زهره مامان آریان
7 آذر 91 22:19
ای جانم.الان میرم به خوشکل خودم رای میدم.
مامان نيروانا
8 آذر 91 8:53
سلام عزيزم، به خانوم بهارت رأي دادم. پيروز باشين. مرسي كه بهمون سر زدي
آسمان
8 آذر 91 20:23
سلام گلم
به بهار جون رای دادم
ماشالا، خدا حفظش کنه


دست گلتون درد نکنه
ثمین
10 آذر 91 12:03
سلام گلم حتما متوجه شدین که با توجه به مشاهده تعدادی تقلب قرار بر چک کردن آی پی شده ولی از آنجاییکه برخی همکاران و آشنایان اجازه به رای دادن از طرف اونها داده بودند و الان این تصمیم گرفته شده تا آخر امشب فرصت دارید تا به آنها خبر دهید خودشان با مشخصات خودشان رای بدهند رای وبلاگ جدید حساب نخواهد شد فقط همون هایی که قبلا به نامشان رای داده شده مجازند مجددا رای بدهند