بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

عروسکی به نام معجزه

1391/9/4 10:08
نویسنده : مامان بهار
609 بازدید
اشتراک گذاری

 

معرفی میکنم، این عروسک نامش معجزه است. چرا معجزه؟؟ میگم براتون!!!!......

معجزه

بهار خانوم از بدو تولد عکس العمل های زیادی نسبت به عروسک های موزیکالش داشت، الان هم که بزرگ تر شده به مقوله موسیقی خیلی علاقه منده و واکنش های جالبی داره.

هر عروسک مخصوص یک دوره از زندگی بهار بود. مثلا موش موزیکالش تا 1 ماهگی آهنگ تخت و پارکش تا دو سه ماهگی و..... اما این عروسک برای ما چیزی شبیه معجزه بود و البته هنوز هم  هست.

چه روزهایی که بهار دل درد داشت و ما بهار رو با این عروسک آروم میکردیم، چه روزهایی که با این عروسک بهار رو می خوابوندیم. عصای دستم بود! به باباش میگفتم باتری همیشه باشه که من دست تنها نشم. دل دردهای بهار و خوابیدن هاش که بهتر شد ما هم دیگه از این عروسک استفاده نکردیم.

تا اینکه دو سه هفته پیش از داخل کمد بیرونش آوردم. بهار تا اونو دبد انگار یه دوست قدیمی دیده باشه خنده همراه بغض کرد و دیگه هر روز روزی چند بار می خواست بره پیش عروسکش. الان عروسک رو گذاشتم تو کریر وبهار اونو میره نگاه میکنه، ناز میکنه و گاهی موهاشو میکشه.

اما ده روزی هست که بهار دوباره خیلی سخت می خوابه و ما دوباره به معجزه این عروسک ایمان آوردیم. دیگه چند شبه که با این عروسک بهار رو می خوابونیم. البته فرقش با قبل اینه که باتری گرون تر شدهنیشخند شما چی فکر میکنید؟ اسم خوبی انتخاب کردم براش؟؟؟؟سوال

بهاز و معجزه

مرسی عروسک مهربون که اینقدر تو خوبی

(شعری که می خونه: «سلام به روی ماهت، ستاره، آی ستاره» است)

بهار وتل مو

بهار خوشگلم که حاضر نیستی هیچ تل مو و گیری، درست حسابی رو سرت باشه، جون مامان بیا دوباره مثل قبل زود و راحت بخواب!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریم
4 آذر 91 9:22
الهی..خودشون بزرگترین معجزه ان...خدا برامون حفظشون کنه..
مبین فرفری
4 آذر 91 19:54
بله واقعا معجزه کرده
بوس بوس بهار جون


مامان مبین جان آدرست رو لطفا بذار، دفعه قبل هم من سرچ کردم تا وبتون رو پبدا کردم!!!
mamane Ali
7 آذر 91 1:16
چه خوب و جالب !! انشالله خوابش درست بشه .. خداروشکر که راه حلش رو پیدا کردین
زینب
8 آذر 91 8:24
خیلی جالب بود هم اسمی که انتخاب کردین هم ماجراهایی که تعریف کردین. بهار گل رو ببوسین از طرف من و دیانا


مرسل زینب جون!!!
مامان روانشناس
10 آذر 91 15:43
مامان عزیز در بحث های روانشناسی ما در مورد بازی های جنسی کودکان - دکتر بازی شرکت کنید . و خوشحال میشیم از نظرات خوبتون بهرمند بشیم http://psychology.niniweblog.com
مسافر
11 آذر 91 7:32
بچه ها در طول بزرگ شدنش عادتهای خوابی مختلفی پیدا میکنن
مطهره ما یه دوره سه ماهه سر ساعت 8:40 شب خواب بود بهش میگفتیم شلمان بس که دقیق همین وقت میخوابید توی روزه هم تقیربیا ساعت های منظمی میخوابید
و ما هم خوشحال
ولی الان خیلی دیر میخوابه
یعنی دیگه چشمهای خودمون رو به زور باز نگه میداریم یعنی مطهره نمیذاره که ببندم چشمامو
و خیلی عادتهای دیگه
کلا بچه داری خودم و دیگران این رو بهم ثابت کرده که بچه ها کلا دوره ای هستن
و خیلی نباید حساب بازی کنی که بچه من فلان هست و لا غیر
در مورد عروسک طبیعی هستش
انس تاثیر عجیبی حتی روی بزرگترها داره
البته به نظر من خیلی عادتش نده به یه چیز خاص
ولی خب هر چی صلاح میدونی
در پناه خدا

مرسی عزیزم تجربیاتت رو در اختیار من هم میذاری
واقعا بچه ها همینجوری هستن؟؟!!!...
بازم مرسی سعی میکنم روشهای دیگه رو هم امتحان کنم!!
مامان نیروانا
24 آذر 91 14:38
خدا رو شکر که این معجزه براتون نازل شد عزیزم. خیلی خوبه که بچه به چیزی انس داشته باشه و باهاش به آرامش برسه. با حرفای مامان مطهره کاملاً موافقم. بچه ها توی هر دوره ی رشد یه جورن و مثل همیشه راهی برای تعامل و کناراومدن باهاشون پیدا میشه. امیدوارم روزای شادی در پیش داشته باشین. عروسک جون و عروسکش رو از طرف من ببوسین