بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

نه ماهگی+ بهار در محل کار بابا

1391/6/21 15:20
نویسنده : مامان بهار
804 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بهار مهربونم، نه ماهگیت مبارک!!!

دیروز بهار جونم نه ماهه شد و بردمش پایش رشد، اما حتی 100 گرمم اضافه نکردی!!!

قدت 73 سانت شده اما وزنت بعد از 2 ماه همون 7.800 کیلو گرم مونده تکونم نخورده؟؟؟!!

البنه زیاد مریض شدی اما برای احتیاط باید یه آزمایش ادرارم بدی! ایندفعه خواهشاً همکاری کن

دیگه دیروز برات حلیم درست کردم و حسابی دوست داشتی، البته ته چین مرغ و ماکارونی رو هم خٍعلی دوست داری!! فدات!!!

دیروز بعد از ظهرم رفتیم شرکت پیش بابا!! تو راه کلی تو ترافیک بودیم، تو تاکسی هم هی می خواستی دست بزنی به دنده و .. ماشین، کلی مراقبت بودم تا شیطونی نکنی!!

بعدشم خودم رفتم خیابون ونک، واسه خودم گشتم، تازه بستنی هم تنهایی خوردم(راستشو بخوای تنهایی حال نداد واسه همین سهمت رو برات آوردم چقدرم دوست داشتی)

تو هم که تو شرکت هزار ماشاا.. بغل همه رفتی به قول مامانم روابط اجتماعیت دوز بالا زده، به مامان بابات که نرفتی، ولت کنن با راننده تاکسی هم می جوشی!

 

  اینم عکسات که همکارهای بابایی ازت گرفتن!!!

بهار در شرکت

 

بهار رو صندلی بابا نشسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد
21 شهریور 91 15:02
قبول نیست. من نبودم. باید یه بار دیگه بیاریش سر کار که منم باشم :-))
آشنا
21 شهریور 91 16:48
سلام مامان بهار. به نظرم اومد که آخرین پست مهمان زمین (http://mihmanezamin.persianblog.ir/) رو اگه وقت کردید بخونید . + هزار ماشالله به بهار خانوم خوشگل. + چقد عکاس عکس اولیه ماهر بوده
mamane Ali
21 شهریور 91 17:50
9 ماهگیت مبارک بهار جونم .. چقدر خوشملی تو خاله .. لباسات چقدر قشنگن
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 16:30
نه ماهگیت مبارک.
می بینم که کارمند شدی.تبریککککککککک
راستی در حال حاضر تو دسته پر وزن ها قرار گرفتی هاااا

ممنون، آره واقعا پهلون شده واسه خودش
شادي
30 مهر 91 0:47