بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

مروارید

1391/7/12 17:56
نویسنده : مامان بهار
473 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام به دخترم با دو تا دندونای قشنگش!! بالاخره چشممون به جمال مرواریدهای دخملی روشن شد. انگار وقتی رفته بودیم دریا، تو 2 تا دونه مروارید صید کردی و با خودت آوردی
                   
دو روز پیشم آش دندونی پخنم برای بهار جونی!! عزیزم مبارک باشه! داری وارد یه مرحله دیگه از رشد میشی اینم عکس آش دندونی بهاری ماچ
تا حالا که اصلاً اجازه ندادی ببینمش وقتی می خوام نگاش کنم دهنتو محکم می بندی یا اونا رو با زبونت پنهان می کنی ولی وقتی انگشتمو میزارم می تونم حسشون کنم. وقتی هم که تو لیوان بهت آب میدم صدای تق تق برخوردشونو با لیوان می شنوم. بغل
البته دندونت چند روزه که دراومده ولی تو این چند روز اینقدر شیطونی کردی که اصلاً فرصت نکردم همون موقع آش درست کنم. با چند روز تأخیر آش دندونی درست کردم و با چند روز تأخیر هم مطلبشو پست می کنم. نیشخند
روز بعدش هم رفتیم خونه دختر خاله مامان بزرگ برای اونها هم آش بردیم. اونجا اینقدر وروجک بازی کردی که نگو، خونشون هم پارکت و سرامیک بود. آخرش هم با پیشونی خوردی زمین و بدجور پیشونیت ورم کرد و کبود شد.ناراحت
5شنبه هفته پیش هم با بچه های هم دانشگاهی رفته بودیم بیرون بوستان آب و آتش، خیلی خوش گذشت!
قربونت برم که مدتیه جلوی دوربین ژست میگیری تا عکست قشنگ بیفته.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamane Ali
12 مهر 91 23:01
ووووووای مبارکه مبارکههه مرواریدای خوشکلت.. فکر کنم منم روزی که علی دندونش دربیاد خیلی ذوق کنم همیشه خوش بگذره خوشکلم
مامان نصفه نیمه
12 مهر 91 23:52
آقا مبارک باشه... الهی... پسرک منم دیر دندون در آورد... وای وای دلم بچه خواست که دندون در بیاره عشقش رو بخورم (البته من غلط بکنم دیگه بچه دار بشم منم شما رو لینکیدم مرسی که منو لین نمودی خواهر
مامان سید کوچولو
13 مهر 91 14:19
چه عکس های خوشگل و خوشمزه ای.
تولد پسملی من همین روزها بود. 8 مهر . سری بزنین بهمون خوشحال میشیم


چشم حتما میام
دایی امین و شرکا
13 مهر 91 16:22
میگن حلال زاده به داییش رفته ولی خدا نکنه دندونای بهار مثل دندونای داییش اینقدر صاف باشه


آره واا.. قربون صداقتت دایی جون
بنفشه
25 مهر 91 19:27
ای جان عزیزم اینکه دستشو میخورد دندون درآورده بوده ؟؟؟؟؟

لیلل این عکسش که دستش تو دهنشه انقد دوس دارم .. باور نمیکنی رو گوشیم دارمش نگاش میکنم حیف پسر ندارم وگرنه بهارو میبردمش

یه بوس خوشگل از خاله بنفشه به بهار مامانش یادت نره

مرسی بنفشه جون. چشم یادم نمیره.