بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

یک فرشته شیطون

1391/4/31 11:34
نویسنده : مامان بهار
847 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم پست مربوط به مسابقه لبخند یک فرشته رو می نوشتم و بهار هم طبق معمول تو بغلم نشسته بود و داشت شیطونی می کرد، آخه چند وقت پیش یک عکسی دیده بودم که توش یه خانمی داشت با لب تاپ کار می کرد و بچش هم رو پاش خوابیده بود و اون خانم هم موس رو گذاشته بود رو پشت بچش. خلاصه منم فکر کردم میشه با این دختر شیطون هم از این کارا کرد که ناگهان ...

 

دیروز داشتم پست مربوط به مسابقه لبخند یک فرشته رو می نوشتم و بهار هم طبق معمول تو بغلم نشسته بود و داشت شیطونی می کرد، آخه چند وقت پیش یک عکسی دیده بودم که توش یه خانمی داشت با لب تاپ کار می کرد و بچش هم رو پاش خوابیده بود و اون خانم هم موس رو گذاشته بود رو پشت بچش. خلاصه منم فکر کردم میشه با این دختر شیطون هم از این کارا کرد که ناگهان متوجه شدم یکی از دکمه های کی برد کنده شده. بله بهار خانم فقط از یک لحظه غفلت من استفاده کرده بود و یکی از دکمه های لب تاپ رو کنده بود. واقعاً نمی دونستم بخندم یا گریه کنم.

نمی دونم همه بچه ها اینقدر شیطونن یا بهار خانوم داره رکورد گینس رو میشکونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مادر کوثر
31 تیر 91 11:48
وای قربونه شیطنتهاش مرسی از حضور و تبریکتون
مامانی درسا
31 تیر 91 12:00
مبارکش باشه انشاالله گل لبخند هیجوقت از روی لبهای خوشگلش محو نشه ......
مامان نیایش
31 تیر 91 12:02
شیطونی هاش هم شیرینه دیگه به قول نیایش حالا اشکال ندایه!
r.memorial
31 تیر 91 12:04
تبریک میگم ... از طرف من فرشته کوچولوتون رو ببوسید ...
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 91 12:31
عزیزم تبریک می گم همیشه لبت خندون
مامان علی
31 تیر 91 13:15
ای جونم چه نازه میگم اون عکسی که الان تو مدیریت وبلاگ ماست خیلی قشنگتره برای مسابقه به ما هم سر بزنید
غزال مامان فاطمه
31 تیر 91 13:15
آقربونش. چه ماههههه .ماشالا
ماهک مامان سامیار
31 تیر 91 13:30
خدا براتون نگهش داره ایشالا سالم و صالح.........
مامان تسنیم
31 تیر 91 13:42
چه دخمل ناز و شیطونی دخملی ما هم با اینکه سه ماهشه ولی انقده شیط.نه که همه میگن وای از وقتی که بتونه چهار دست و پا بره
parya
31 تیر 91 13:53
مامان رادمان
31 تیر 91 14:53
ن.بریک عزیزم انشالله تو همه مسابقه های زندگی برنده باشه
مامان امير مهدي
31 تیر 91 16:37
تبريك ميگم اميدوارم در تمامي مراحل موفق باشي عزيزم

ممنون از لطفت همچنین شما

نایسل خانم
1 مرداد 91 0:44
عکس خوشگلت رو توی برنده های مسایقه دیدم خیلی نازی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدا حفظش کنه هزار ماشالا

وووااای ی... ممنون از نظر و ابراز احساسات قشنگت
سر ذوق اومدم
مامان سيد
1 مرداد 91 15:05
تبريك ميگم عزيزم.
انشاالله هميشه بهار خانم خندان باشه چه تو روياهاش چه واقعيات زندگيش.
نه عزيز همه ي بچه ها اين شيطنت ها رو دارن گل پسر ما كه الان چهار سالشه هنوز يه كارهايي ميكنه كه به عقل جن هم نميرسه
بذار بهار جون بزرگتر بشه اونوقت ميفهمي شيطنت يعني چي!!!
موفق باشي خانمم.

شایدم حق با شماست. اما واقعاً از بچه 7 ماهه انتظار نداشتم اینقدر زور داشته باشه که تو 3 ثانیه دکمه لب تاپ رو از جا بکنه
مامان محمد پوریا
1 مرداد 91 16:24
ای وایییییییییییییییییییییی
چه بچه با حالی می دونی میخواسته چی بگه ؟؟؟؟
می خواسته بگه :ای وای مامان وبلاگ منه آخه چرا نمی زاری خودم بنویسم اینم سهم من...

چه با مزه گفتی!!! بعیدم نیست... بهار خانوم فوق العاده کنحکاوه




mamane Ali
2 مرداد 91 3:27
سلام .. عکس بهار رو تو صفحه ی مدیریت وبلاگم دیدم .. ببخشید شما این نینیتون رو گاز نمیگیرن احتمالا ؟ خیلی ناز و خوشکله ! دقیقا همین بلا رو علی موچوله ی من با لبتاب بابایش دراورد .. البته موقعی که بغل من بود و من با لبتاب کار میکردم و همه چی تقصیر من شد در آخر ! خوشحال میشم باهم دوست شیم .. من با اجازه لینکتون کردم
مامان زهرا
2 مرداد 91 11:00
تبریک بابت برنده شدن تون توی مسابقه امیدورام همیشه لبخندت مثل فرشته ها بمونه
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 2:36
تبریک می گم خوشکل خانوم.امیدوارم همیشه لبخند روی لبهای نازت باشه. من هم با افتخار شما رو لینک می کنم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم