بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

فرار کنیم!!!

1392/11/14 9:51
نویسنده : مامان بهار
344 بازدید
اشتراک گذاری

       چند وقتیه که مادربزرگ بهار مهمون خونه ما شده و 3 نفری توی خونه اوقات خوشی رو سپری می کنیم. بهار هم که هر روز کلی واسه مادربزرگش دلبری میکنه و زیون میریزه. هر جمله ای که میخواد بگه، یه کلمه مادربزرگ هم بهش اضافه میکنه.

      یکی از علایقی که همه بچه ها دارن، اما من اونو به صورت کاملاً تشدید شده توی بهار دیدم، علاقه به دنبال کردن و فرار کردنه. بهار ما به شدت علاقه داره که بدوه و فرار کنه و یکی دنبالش کنه. توی لحظاتی که داره فرار میکنه تا ما بگیریمش، فقط باید باشین و ببینینش که چه خنده های از ته دلی میکنه و با غش غش خنده هاش، هیجان خودش رو تخلیه میکنه.

      تا قبل از این، اکثراً بابای بهار نقش همبازی رو ایفا می کرد و شبها که میومد کلی باهاش بازی می کرد. اما حالا در طول روزا که باباش نیست، مادربزرگش همبازیش شده. اسم بازی هم هست: «فرار کنیم!!!!».

      تو موقعیت های مختلف، وقت و بی وقت بهار میاد به مادربزرگش میگه: مادر بزرگ فرار کنیم. یعنی من فرار می کنم و تو بدو بیا دنبال من. توی این فرآیند دنبال کردن، هرچقدر اونی که داره بهار رو دنبال میکنه بیشتر صداهای عجیب و غریب از خودش در بیاره، هیجان بازی بیشتر میشه. در پایان هر راند از بازی هم بعد از چند ثانیه دنبال کردن، بهار میره سمت اتاق خواب و میپره رو تخت و همینطور که غش غش خنده هاش به آسمون رفته، رو تخت غلط میزنه و اگه همبازیش هم یه کمی قلقلکش بده که دیگه نور علی نور میشه. به این ترتیب یک راند از بازی تموم میشه و بهار خستگی ناپذیر انتظار داره که این کارها پشت سر هم، بارها و بارها تکرار بشه.

      اینجور وقت ها معمولاً بعد از چهار پنج دور بازی، همبازی های بهار خسته میشن و به نفس نفس میفتن اما بهار که تازه گرم شده، دست طرف رو میگیره و پشت سر هم میگه:

فرار کنیم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یه دوست
14 بهمن 92 19:18
سلام مامان بهار از وبتون خیلییییییی خوشم میاد .وقتی بهتون سر می زنم آرامش پیدا میکنم بهارجونم خیلییییییییی دوس دارم .امیدوارم رد پای خدا هیچ وقت از زندگیتون گم نشه و همیشه در کمال آرامش زندگی کنید . داستان از شیر گرقتن بهار برام خیلی جالب بود که برای هر کاری به خدا توسل می کنید. اگرتو دعاهات دعام کنی ازت ممنون میشم.
مامان بهار
پاسخ
ممنون عزیز! راستش من هم این دید رو از دیگران یاد گرفتم چون خدا تو زندگی همه جاری و ساری هست فقط باید چشم ها رو باز و خدا رو دید امیدوارم خدا که مایه تمام آرامش هاست تو زندگی همه پررنگ تر بشه الابذکرالله تطمئن القلوب "محتاجیم به دعای همه خوبان"
.......
21 بهمن 92 18:29
زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست ،مراقب قدم هایمان باشیم که حتی مورچه ای زیر پایمان له نشود........
سمیرا
27 بهمن 92 13:18
طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 9:45
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
نی نی شیطون
30 بهمن 92 13:28
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█