بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

اندر حکایت تقلید

1392/2/7 13:19
نویسنده : مامان بهار
334 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه طبق معمول برای وسعت رزق داشتم ناخن میگیرفتم و بعد روی دستمال کاغذی می ریختمش، بهار اومد و ناخن گیر رو از من گرفت و شروع کرد به کشیدن روی ناخن هاش(این کار رو قبلاً هم انجام میداد) اما یهو دیدم داره ناخن گیر رو دستمال تکون میده!!!!یه لحظه هنگ کردم، بعد با باباش زدیم زیر خنده، آخه داشت ناخن هاش رو روی دستمال می ریختقلبقلبقلب

خونه همسایه ما کسی زندگی نمی کنه، دیروز داشت صدای قفل و باز و بسته شدن در می اومد، رفتم از چشمی در نگاه کردم، از اون موقع بهار هر صدایی که می یاد، می ره سرش رو می ذاره روی در،  مثلا بیرون رو نگاه میکنهنیشخندنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
7 اردیبهشت 92 13:18
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان سونیا
9 اردیبهشت 92 12:49
ای جان چه اداهای قشنگی داند این بچه ها که از دیدنش ادم ذوق مرگ میشه
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:56
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



mer30
مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:28
مادر خوبم ، روزت مبارک به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . .
مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 8:36
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ...

امیرمحمد و مامانی


و همچنین شما
زهره مامان آریان
17 اردیبهشت 92 7:56
یعنی اینا دستگاه فتوکپین


دقیقا
سجاد
5 تیر 92 21:54
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .