بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

می نویسم از تو

1392/2/5 15:21
نویسنده : مامان بهار
429 بازدید
اشتراک گذاری

دختر 1 سال و 4 ماهه من بدجور داره تقلید میکنه و این تقلید در حرف زدنش خیلی تاثیر گذاشته.

تازگیها خیلی سریع و گاهی بدون اینکه ما ازش بخواهیم کلمه رو تکرار کنه خودش اون کلمه رو میگه.

اینم یه کلکیسونشه:

هاپو میگه: آپ آپ                             پیشیه میگه: مِیا مِیا

جوجه میگه: جِی جِی                       بغل: بَبَل

دوغ: دووخ                                       چایی: تای

عکس: اَکس                                     گل: دُل

ساعت: اَت                                       آقا: آققا (این رو از فیلم پایتخت یاد گرفت:D)

قارچ: قاچ                                         الله اکبر: اَبَ بَ

محمد: مُمَ                                        احمد: اَمِد

بهار: بوبآر                                         سلام: نَنام

چشم: تَسم                                     بریم: بِییم

پا: با   دمپایی: با                                کفش: تَبش

مو: موووو                                        دست: دَس

چشم: تِش                                       لب: اَب

ابرو: اَبَ                                            ابر: اَب

تاب تاب عباسی: تا  تا  اَ با بی             ناز: ناس

لا لا ، لا لا: نا نا، نا نا                           کو: توو؟

چی: تیی؟                                        i know: آی نو

آره: آیه                                           دالی: دایی

دایی: دایی                                      عمو: اَمو

 زرد: دَرد                                          آبی: آبِی

برگ: بَگ                                         عزیزم: اَدیدم

ببخشید: بِبَچید(بِبَشید) یه بار بهش گفتم بهار بگوو ببخشید میگفت نه، گفتم بگو تا مامان خوشحال شه

یه نگاه انداخت بهم بعدش گفت: بِبَچید 

ماستماسست (اینقدر با ناز میگه دلت میخواد بخوریش)

------------------------------------------------------------------------------------

بعدتر نوشت: تا یه پتو تو خونه پهن شه، سریع بهار میشینه روش و شعر تاب تاب عباسی رو میخونه تا ما تابش بدیم!!!!

اعضای صورت رو هم کامل یاد گرفته نشون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهلا
1 اردیبهشت 92 13:54
عزیزم تو هم مثل گل پسر من حرف می زنی دقیقا عین هم کلمات ادا می کنید


فدای هر چی شیرین زبون
مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 18:58
جیگرتو برم من چه دخمل شیرین زبونی


مهلا
1 اردیبهشت 92 21:50
در ضمن تو را به دوستای پسرم اضافه کردم به ماهم سر بزنید
سجاد
1 اردیبهشت 92 22:47
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
مامان مریم
2 اردیبهشت 92 15:30
نازی طوطی کوچولوی خوردنی
مامان سونیا
4 اردیبهشت 92 9:27
شیرین زبون خوردنی فدات بشم من
مسافر
4 اردیبهشت 92 17:10
سلام بچه ها خیلی دوت داتنی هتن حرف زدنشون هم خوردنی میشن اساسی در پناه خدا
سجاد
4 اردیبهشت 92 21:13
سلام مامانِ بهارخانوم شما گفتین از بین اون همه نوه فقط سجاد کوچولو رو انتخاب کردین خدمت شما عرض کنم که بابا و مامانِ من که بابابزرگ و مامان بزرگِ سجادکوچولو میشن فقط یه نوه دارن اونم همین سجاد کوچولوی عزیزه که من براش این محیط رو ایجاد کردم حالا چرا از همه جا دایی حسین براش این وبلاگو درست کنه ؟ آخه چون من خودم علاقه زیادی دارم به این کار و می تونین وبلاگای خودمو از توی لینک دوستان سجاد پیدا کنین و یه سر بزنین اینم آدرسش : 1 - دوستدار طبیعت 2 - گروه کوهنوردی بانوان بردسکن
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 1:53
واقعا وقتی تازه دارن حرف میان تک تک کلماتشون شیرین و خوردنیه.
ماشالله خیلی چیزا یاد گرفتی .آفرین