بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

برای همسرم!

1392/4/2 0:33
نویسنده : مامان بهار
359 بازدید
اشتراک گذاری
زتمام بودنی هاتو فقط از آن من باش ❤❤❤ که به غیر باتوبودن دلم آرزو ندارد
برای همسرم!
همسرم تولدت، سالروز زمینی شدنت را مرور میکنم! در قاب خاطرات بر بال قاصدک ها پیغام تبریکم را پذیرا باش.
همسر عزیزم! امروز روز تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار هم باشیم و همینطور عاشقانه و بی ریا با هم باشیم و با هم بمونیم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
2 تیر 92 15:19
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید ولادت امام زمان(ع) مبارک باد
مسافر
3 تیر 92 6:25
تولدشون مبارک
تا همیشه همیشه
تا بهشت جاویدان خدا
در کنار هم ان شاءالله
در پناه خدا


مرسی عزیزم، راستی ما هم مثل شما هم دانشگاهی بودیم که الان تو غربت بسر می بریم
اینقدر حواسم به شیطونیهای بهار بود که من تقریبا چیزی از خودم نگفتم
سجاد
3 تیر 92 12:49
ضمن عرض تبریک عید خجسته ی شعبان از شما دعوت میکنم به سجاد کوچولو سر بزنین ... با پست جدید آپم
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 19:13
سالیان سال سایشون بالا سرتون باشه


ممنونم
مامان سونیا
5 تیر 92 9:44
تولدشون مبارک و سایه اشون مستدام


ممنونم
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:25
همیشه در کنار هم خوش باشید.تولدشون مبارک


ممنون همچنین شما!!