بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

دخترم روزت مبارک

1392/6/17 11:35
نویسنده : مامان بهار
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، به همه دخترای ایرانی به خصوص دختر گل خودم، بهار مبارک باد.


دخترم، همیشه برای داشتن تو خداوند را شاکرم. همیشه به این فکر می کنم که خدا خیلی خیلی دوستمون داشته که به عنوان اولین فرزند، یک دختر بهمون عطا کرده.

به خدایی خدا سوگند می خورم که از اولین روزی که روح خداوندی در وجود تو دمیده شد، به وفور آثار برکت رو در زندگیمون دیدم. اینو برای خیلی ها که تجربه اش رو ندارن هم تعریف کردم.

همه ازم می پرسن: «درسته که میگن دختر به زندگی برکت میده؟» و من براشون توضیح میدم: «تا وقتی که با چشماتون نبینین، تا زمانی که خودتون تجربه اش نکنین، باورش و درکش سخته. ولی من با تمام وجودم اینو درک کردم که تو با اومدنت برکتی تمام نشدنی به زندگیمون آوردی»


امیدوارم همیشه همه دخترای ایرانی و همچنین دختر خودم، سالم و شاد و موفق باشند و همیشه باعث افتخار پدر و مادرشون باشن.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نقل کرد؛ یک کسی مارا دید گفت: آقای قرائتی،شما پسر ندارید؟!

گفتم نه من فقط دختر دارم!

چند بار کوبید بر سینه اش که الهی،الهی خدا بهت یک پسر بدهد!

من هم چندبار کوبیدم بر سینه ام،که الهی،الهی خدا یک جو عقل به تو بدهد!

خدا وقتی به کسی دختر می دهد،به او می گوید به شکرانه این دختر، نماز شکر بخوان!

"اِنّا اَعطَیناکَ الکوثر فَصلِّ لِربِّک وَانحر"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آشنا
20 شهریور 92 11:20
خدا دختر گلتون رو حفظ کنه .

حالا یه سوال.

راسته می گن دخترا بابیی اند؟

کلا با باباش بیشتر حال می کنه؟

دل مامانش نمی شکنه؟

مرسی عزیزم!

همچنین محمد صادق عزیز ما رو!

بله دختر ما که به شدت بابایی هست! البته وابستگی بیش از اندازه ای هم به مامانش داره اما رفاقتش با باباش یه چیز دیگه است. اینقدری هست که من رو مبهوت کرده!

جدیدا هم دوست داره باباش بخوابوندش هه هه....

باباش مثل یه دوست میمونه واسش و یه همبازی خوب

نه دل مامانش نمی شکنه

آخه یه ده دقیقه هم از چسبیدن هاش راحت میشم و این خیلی حال میده البته وقتی خودم پیشش باشم

ولی اگه چند روز از باباش دور بشه، خیلی اذیت میکنه و بهونه میگیره و غذا نمی خوره و همش میگه بابا کو!!

اینجاست که دل مامانش نمی شکنه، غمباد میکنه
سجاد
27 شهریور 92 22:54
سلام . بیاین تو و آهنگ جدید کلاه قرمزی رو دانلود کنین
مامان معصومه
18 مهر 92 8:19
روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک گلم.