بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

برگ های زرین

1392/4/12 15:57
نویسنده : مامان بهار
311 بازدید
اشتراک گذاری

به خودم می بالم که برگ های زرینی در زندگیم ورق خورده!!

به خودم می بالم که تونستم با احساسم مقابله کنم و برای حفظ دندون های بهار شیر شبانه رو قطع کنم!!تشویق

به خودم می بالم که تونستم یه بار دیگه حجامت کنم و از آثار خوبش بهره مند شم. البته این بار، بهار هم تو اتاق بود و شاهد کل فرآیند بودنیشخند بعدش همش می اومد می گفت اوف اوف بعدم بوسش می کردقلب

به خودم می بالم که تونستم با عملیات تخریب ساختمان همسایه کنار بیام و بهار رو به صداهاش عادت بدم و مجبور به ترک منزل و ترک همسر نشمزبانتو کوچه ما این دومین خونه است که داره تخریب میشه برای زیر آوار نرفتنمون دعا کنیداوهنیشخند

به خودم می بالم که با وجود وسوسه هایی برای رای ندادن رفتم رای دادم که اگه نمی رفتم الان شاهد حضور دولت «تدبیر و امید» نبودیم. کافی بود 250 و خورده ای هزار نفر مثل من نرن و الان دیگه امیدی تو جامعه نبود و البته برای کسایی که رای ندادن متاسفم، چون تو شیرینیش شریک نیستند. هر وقت که فکر می کنم دیگه دوران افراط گری، انگ و تهمت و خرافه پرستی و انحراف داره تموم میشه آرامش وجودم رو فرا میگیره.

به خودم می بالم  بالاخره بهار دخترمه! همیشه یکی هست که نگرانم باشه وقتی ناراحتم وقتی مریضم وقتی حوصله ندارم البته وقتی تنهام و همسر خونه نیست! یکی هست که منو از تنهایی درآورده!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره مامان الینا
12 تیر 92 15:12
خدا بهار نازت رو حفظ کنه عکس های بیشتری در وبش بزار جمالات آخرت خیلی به دلم چسبید به وب ما بیاید


مرسی به وب ما سر زدین!

چشم حتما میام. در مورد عکس باید بگم عکس گرفتن از بهار با یه موبایل معمولی کار مشکلیه هر چند وقت یه بار میسر میشه


مامان مریم
14 تیر 92 13:07
ماهم به خودمون میبالیم دوستی به این باحالی داریم...
خوشحالم که موفق شدی ببخش عزیزم کامنتتو خیلی دیر دیدم...


مرسی! آره موفق که شدم ولی هنوز عادت نشده واسش و یکم مسئله رو پیچیده کرده