بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

درس عبرت

1392/4/3 16:30
نویسنده : مامان بهار
435 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول تیرماه با تلفن بیسیممون خداحافظی کردیم!!!....گریه

چرا؟؟؟؟....خوب معلومه دیگه بهار خانوم استکان آب رو ریخت روش و منهدمش کرد. البته این اولین خسارتی نبود که به ما وارد شده، کلی ظرف و ظروف و آنتن دیجیتال و ... قبلا باهاشون خداحافظی کرده بودیم اما خوب خیلی اذیت کننده نبود به اندازه این یکی! آخه خیلی بدرد بخور بود و بدون اون با وجود بهار دیگه مکالمه بسختی صورت میگیره!!!!نگران

از همه بدتر اینکه رفتیم تعمیرش کنیم قابل تعمیر نبود و اگه الان بخواهیم یه دو نه نوش رو بخریم کلی قیمتش رفته بالا، ماهم که پولدار!!! اون روزی که این گوشی رو خریده بودیم اگه می دونستیم اینقدر قیمت ها نجومی بالا می رن و بهار وروجک داغونش میکنه حتما دو تا بیسیم میخریدیم!.....اوه

اما خوب این یه درس عبرت شد واسه من که دیگه لب تاب و سایر وسایل رو از جلوی بمب خسارت جمع کنیم چون که جبرانش سخته!! و از طرفی بچه هم یاد میگیره هر چی خواست نباید در اختیارش باشهنیشخند

امیدوارم......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 19:12
وای چه درس سختی.آرشا که نیت لپ تاپ رو کرده

خیلی مراقب باشین مثل ما نشین
مامان سونیا
5 تیر 92 9:46
وای وای وای عجب دخملی خدا رحم کنه ما باید چقدر خسارت ببینیم از دست این فسقلیها خدا کنه خودشون تنشون سالم باشه خسارت مالی قابل جبرانه


آره دیگه ما تصمیم گرفتیم فعلااز ایزار دیجیتال چیزی به اموالمون اضافه نکنیم چون تا حالا 2 تا ش منهدم یکیش نیمه سوز و دیگری جان سالم بدر برده هه هه....
سلامت جسم صد البته که بهترین نعمته
مامان امیرعلی گلی
6 تیر 92 11:07
سلام عزیزم وب جالبی داری به امیرعلی هم سر بزن مرسی http://amirjan.niniweblog.com/[تایید
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
8 تیر 92 7:31
سلام بهارجون
من ترنم هستم خوشحال میشم با شما دوست بشم اینم ادرس وبم بهم سر بزن و اگه موافق بودی بگو نبادل لینک کنیم
taranomtorkashvand.niniweblog.com


حتما! خوشحال میشم عزیزم!!
♥متین من♥
8 تیر 92 15:29
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:24
وقتی زیادی حرص میخورم یه چیری رو آریان خراب می کنه به خودم دلداری میدم:
ضرر به مال باشه به جون نباشه
امیدوارم شما هم دیگه خسارت نبینید که البته من بعید میدونم .اینم دلداری بنده به شما
بر حسب تجربه اینو گقتم.هرچی نباشه من چند تا پیراهن بیشتر پاره کردم چون بچم بزرگتره.
بهار نازمو ببوس

منم بعید میدونم!!!
مامان مریم
10 تیر 92 14:38
امان ازین وروجک...تنش سالم باشه عزیزم...اینا همش جبران پذیره..فدای سر بهارم......حصوصی عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 تیر 92 0:25
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
12 تیر 92 13:51
واااااااااااااااااااااااااااااو عزیزم درس عبرت سختی بود یادم باشه منم حواسمو جمع کنم نلفونو از جلو دست ترنمم بگیرم یادم نبود امکان وقوع این حوادث هر لحظه و جود داره راستی گام با افتخار لینک شدی