بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

مسجدم آرزوست

1393/6/5 10:36
نویسنده : مامان بهار
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

بهار تو خونه مشغول دیدن سی دی قرآنیه محبت، منم داشتم ظرف میشستم.

بهار میاد میگه مامان زود ظرف ها رو بشور، با همدیگه وضو بگیریم چادر سر کنیم بریم مسجد نماز بخونیمهیپنوتیزم!!!!!!!!!!!! باششههه!!!!

منم دوییدم بهار رو غرق در بوسه کردم، الهی من فدات شم عزیزم شرمنده که خونمون از مسجد دوره بر عکس خونه قبلی که بسیار سهل الوصول بود. ایشاا... میریم پیش مامان بزرگ اینا می برمت مسجد یا اینکه بابایی برام ماشین بخره خودم میبرمت (خدا یا ماشین رو واسه مسجد رفتن خواستما!)، یا اینکه زودی خونه بخریم اونم خونه ای که نزدیک مسجد باشه (خونه رو هم واسه مسجد خواستما!!!). بهار هم خیلی ناز میگه بااششهه مامانی، اما دوباره زودی برمیگرده میگه مامان زود بشور ظرف ها رو زود با هم بریم مسجد!!!

خدایا مسجدم آرزوست!

پی نوشت: ممنون از مامان مطهره عزیز که این برنامه قرآنی رو معرفی کرد، اینقدر بهار رو درگیر خودش کردهمحبت خدا ان شاا... همه بچه های پاک رو  درگیر اینجور چیزا کنه!!

پسندها (3)

نظرات (4)

صبرا
25 شهریور 93 13:10
سلام مامان خانم میشه برنامه قرآنی که برای فرزندت می زاری رو معرفی کنی. فرزند من هم حوصله اش سر می ره تو خونه .یکسره به دست و پام میپیچه. اعصاب منو هم خورد میکنه.آخرش ی دست کتک مفصل میخوره و گریه وجیغ و داد و ... بعدش هم میره سرجاش میشینه. اگه معرفی کنی و در ضمن بگی چطور بابچه تو خونه رفتارکنم که نه اعصاب خودم رو از اینی که هست بیشتر خورد کنم نه این طفل معصوم اینقدر کتک بخوره و گریه کنه ممنون می شم.
مامان بهار
پاسخ
این لینک دانلود برنامه است http://www.rasekhoon.net/media/3676/ حتما توی خونه آپارتمانی هستید، بیچاره بجه های ما که از نعمت حیاط بی بهره هستند اما خوب می تونی اگه تهران هستین ببریش کلاس هایی که سرای محله برای بچه ها میزاره متناسب با سن بچه ها(مثلا مهد قرآن)من دارم همین کار رو میکنم اگه هم بالای 3 سال هست کلاس که کلاس های خلاقیت و یا گاهی خانه اسباب بازی اگر هم تهران نیستین خوب می تونید خودتون دست بکار شید و براش یه سرگرمی درست کنید، وان حموم رو پر کنید بذارید بچه آب بازی کنه، مداد شمعی براش بگیرید بذارید نقاشی کنه و یا باهاش کار دستی درست کنید. کتاب براش بخونید، کتابهای نقاشی کم رنگ کن و یا کتاب هایی که برش ر آموزش میدن و یا ... راستی اسم شما صبراست پس صبر پیشه کنید مثل اسمتون من خودم اصل بی صبری شدم پس نمی تونم به شما توصیه رفتاری بکنم اما روش درمانی میتونم بهتون بدم ابتدا ترک چای بتدریج و چایگزین کردن دمنوشی همچون بهار نارنج یا به لیمو برای آرامش اعصاب از عرقش هم برای تاثیر سریع تر میشه استفاده کرد مطمئن شید که تیرو ئید کم کار ندارید چون از عوارضش خستگی بی حوصلگی، ریزش موی سر و.... اگر هم چهره تیره و گرفته دارید همراه سیاهی حلقه دور چشم حتما غلبه سودا در بدن دارید که در این صورت یک دوره سودازدایی از بدن لازم هست اگر مایل بودید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیارید در خدمت هستم اما این بی حوصلگی مختص شما نیست و خیلی شایع هست و علتش هم تا حد زیادی قابل برطرف شدنه بادکش درمانی یا همون cupping therapy بهترین روش برای سر حال شدن و گرم مزاج شدن خانوم هاست
صبرا
8 مهر 93 10:02
سلام عزیزم من تهران نیستم، همسرم هم با همه کلاس ها و مهدها و... مخالفه طوری که باور این همه سرسختیش در این مورد برای من سخت بود.میگه فقط باید پیشخودت باشه.فقط خودت رو برای تربیت بچه مون قبول دارم در مورد چای کاملا درست می فرمایید کم گردم اوضاعم کمی بهتر شد. البته نمی تونم ترک کنم. رفتم آزمایش تیروئید دادم مشکلی نبود. من پوستم تیره نیست ولی زیر چشام خیلی کبود وکمی پف داره. آها یک دلیل اعصاب همیشه خورد من شاید کمردرد شدیدم باشه که حداکثر میتونم 10 دقیقه بشینم 15 دقیقه بایستم و 20 دقیقه راه برم. 10 دقیقه هم به یک حالت دراز بکشم. این مدتیه که من میتونم بدون درد باشم بعد از اون درد میاد سراغم خیلی شدید. و باید جابجا شم. رفتم دکتر گفت 7 تا از مهره هات دررفته .سر زایمان و خونه تکونی این بلا ها رو سرم اورد. برام جاانداخت واقعا هم به لحاظ فیزیکی معلومه که میزان شده ولی لامسب درد رهام نمیکنه. میدونی دکتره بهم گفت باید 3 ماه همه چی رو ول کنی و تمام حواست به تنت باشه و حرکاتی که بهت میگم رو انجام بدی. 2 هفته خوب بود از 2 هفته بعد جااندازی متوجه کیست تخمدانم شدم که دکتر زنان گفت برای اینکه نترکه هیچ کدووم از اون ورزشها رو انجام نده اونورزشها دردم رو ارووم میکرد و حالم رو خوب از طرفی این ترم پایان نامه دارم پسرک حوصله اش سر میره منم هیچ کار نکردم نمی دونم باید چکار کنم.درسم از یک طرف، تربیتش، کارهای خونه، دردم، و البته حتما و همیشه باید وقتی شوهرم میاد خونه براش شاد و سرحال وانمود کنم چرا که خیلی درگیری داره تو اداره اعصاب براش نمونده وقتی میاد خونه .منم باید اروومش کنم. من مزاجم سرد و تره. عضلاتم هم خیلی شله . راستی لیلی جون تو وبلاگت دیدم نوشتی بیوفیدبک چی هست این؟به درد من می خوره. ببخشید خیلی حرف زدم. باید بایکی درد و دل میکردم یکم خالی شم.
مامان بهار
پاسخ
ببین عزیزم این رو صادقانه میگن تا زمانیکه به اعصابت مسلط نشی هیچ چیز تغییر نخواهد کرد نه بچه ات آرامش میگیره نه کمر دردت، خیلی از دردها منشا عصبی هستند این تویی که باید مرکز آرامش باشی برای فرزند و هسمرت اصلا مهمترین وظیفه زن همینه پس استرس رو کنار بذار سعی کن با پسرت دوست باشی و مهربون از امر ونهی کردنش بپرهیز ببین چقدر رفتارش تغییر میکنه این پیزهایی که میگم برای خودم هم پییش اومده وبا تغییر رفتار و روش خودم به چشم خودم دیدم که چقدر همه چیز تغییر کرد به مرور دخترم خیلی آروم تر و بهتر شد و باهام بهتر کنار میاد اما برای درمان کیست تخمدان اولین قدم حذف شکلات بخصوص کاکائوی هست که ایجاد کیست میکنه چای رو بحداقل برسون یا حذفش کن مرغ ماشینی کمتر بخور شلوار تنگ نپوش موقع عادت ماهیانه حمام نرو بعد به ترتیب زیر عرق ها رو مصرف کن 1- عرق رازیانه صبح یک استکان بغیر از زمان پریود 2- عرق بومادران عصر یک استکان 3- عرق فراسیون شب قبل خواب یک استکان (برای کیست عالیه) 4-از ترکیب(سه واحد عسل +یک واحد سیاه دانه نیم کوب) روزی یک قاشق مرباخوری صبح و شام میل شود.(۴۰ روز) 5- کاهش جدی سردیها 6-استفاده از داروی ترکیبی زیر به صورت واژینال ۱۴ مرحله در ایام پاکی (زاج به اندازه یک نخود بیشترنشود + یک قاشق مرباخوری عسل + یک قاشق چایخوری روغن زیتون بودار تصفیه نشده ) اگر بادکش گرم تخمدان هم بتونی بندازی خیلی کمک کننده است 7 الی 14 جلسه یک روز درمیون اگر عرق فراسیون گیر نیوردی عرق رازیانه رو یک لیوان بخور ولی سعی کن عرق فراسیون رو حتما گیر بیاری اگر نبود مورد 6 رو انجام بده برای کمر دردت هم این راهکارها رو بلدم اگه استرس نداشته تا حد زیادی کمکت میکنه 1- روغن سیاه دانه + روغن بادام تلخ با هم مخلوط کن هر شب قبل از خواب ماساژ بده 2- دو الی سه سب هم میتونی دنبه رو همراه خرما ی بدون هسته به کمر ببندی یعنی پلاستیک روش بکشی بعد با شال یا شکم بند و.. محکم گرم نگه داری این دوتا رو اگه انجام بدی به همراه ورزش کششی ساده خیلی کمکت میکنه شک نکن ان شاا.. کیستت بزودی خوب میشه و میتونی ورزشهات رو ادامه بدی این نسخه ها مجربن از خودم نگفتم در ضمن بیوفیدبک ربطی به کمر درد نداره اما این مرکز توان بخشی و طب درد هم داشت که متاسفانه شما تهران نیستید وگرنه یکی از بهترین مزاکز هست ان شاا.. با همین نسخه ها بهتر میشید جای نگرانی نیست راستی اگه اضافه وزن دارید کمش کنید تاثیر داره توی کمر درد
صبرا
8 مهر 93 10:04
سلام مجدد در ضمن نینیم زیر 3 هست و اون برنامه ای هم که گفته بودی اونقدر پهنای باندم کمه که دانلود نمیشه موفق باشی عزیزم
مامان بهار
پاسخ
رنده باشه ان شاا..، عزیزم من که برام بچه ام از درس و کار و هر چیز دیگه مهمتره و مهمتر از همه تربیت تا سه سالگی بهترین سنه و سن طلایی حساب میشه بله همسرت درست میگه بهترین تربیت همون تربیت پدر ومادر بشرط اینکه درک درستی از بچه ها داشته باشیم و تربیت دینی رو حتما لحاظ کنیم چون این بچه ها اینقدر معصوم اند که حیف ذات پاکشونه که دربرابر دنیای آلوده امروز واکسینه نشه حتما توی هر شهری مهد قرآن وجود داره فکر میکنم بتونی با کمی صبر و حوصله همسرت رو راضی کنی که توی مهد های قرآن بچه ات رو ببری اگه الان راضی نشه به هر حال سال دیگه هم می تونی این کارو بکنی چون انسان موجود اجتماعیه و نیاز به تعامل با همسن و سال های خودش داره منم با مهد کودک رفتن مخالفم اما مهدی که بهار داره میره دو روز در هفته است و اصلا مثل مهد کودک نیست و می تونی تا زمانیکه بچه به استقلال نرسیده همراهش سر کلاس بری منم تازه دو جلسه است دارم می برمش من که راضی ام می تونی از دارالقران ها پی گیری کنی وبپرسی
صبرا
11 آبان 93 11:36
سلام عزیز دلم، خوبی قشنگم. عزاداری هات قبول باریتعالی. بهارجون خاله چطوره؟ ببخشید چندروزی بود خیلی درگیر بودم. نتونستم بیام و بهت خبرهای خوبی بدم. با دیدن پیام هات سعی کردم یکم مثل شما فکرکنم باورت نمی شه چقدر زندگیم فرق کرد. پسرم خیلی آروم تر شده دیگه مثل سابق به پر و پام نمی پیچه مزاحمم نیست خوش اخلاق تر شده بازی میکنه با اسباب بازی هاش. اجازه می ده منم به کارام برسم. منم اولویت رو گذاشتم رو بچه و همسر وزندگیم. بعد درس. اتفاقا اینطوری به درس هام بهتر می رسم. شبها که خوابوندمش تا اذان صبح درس می خونم. کیستم بر طرف شده. کمر دردم هم به طور محسوسی بهتر شده رفتم دکتر فرستاد عکس ام آر آی گرفت. خانم به طرز معجزه انگیزی مشکلات دیسک شما برطرف شده! باورم نمی شد! البته هنوز گودی کمرم زیاده. که باید ورزش کنم. کلاس بدمینتون هم ثبت نام کردم که بعد تاسوعا و عاشورا ایشالا می رم. واقعا بابت همه چی ممنون از توصیه های اخلاقی و روحی و تربیتی گرفته تا توصیه های پزشکی(مخصوصا راهکارهای برطرف شدن کیست). ولی هنوز پسرم رو مهد نفرستادم. بسیار بسیار ازت ممنونم با اینکه هم دیگرو نمی شناختیم ولی کمک های خیلی زیادی بهم کردی. منم ی چیزی یاد دارم که برای خودم خیلی راه گشا بوده. من مخصوصا در زمستان خیلی سیاه دانه استفاده میکنم. وقتی سرما میخورم خودم رو می بندم به عسل و سیاه دانه. از طرفی روغن سیاهدانه رو می چکونم تو بینی ، می سوزونه ولی خیلی زود (2-3 بار ) عفونت سینوس ها برطرف می شه. شیر میچوشونم بعد سیاهدانه می ریزم توش 4-5 دقیقه هم بیشتر می جوشونم باعث رفع التهاب گلو و رفع گرفتگی صدا می شه. البته اگه گلو عفونی باشه باید عسل هم غرغره کرد. و البته آب نمک هم غرغره کرد. تو برنج هم پیاز و سیاه دانه می ریزم. هم خوش طعم وعطر می شه و هم سردی برنج رو میگیره. ممنون و سپاسگزار . ایشالا هر چی از خدا میخوای به واسطه ابالفضل عباس (ع) برآورده بشه.
مامان بهار
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون ما خوبیم به تازگی نائب الزیاره امام رضا بودیم. خوشحالم کردی از اینکه می بینم اوضاع داره روبراه میشه وا ز اینکه میبینم تونستم سهم کوچکی داشته باشم، حتما راهکارهایی که گفتی رو امتحان میکنم، اما خیلی دوست دارم ببینم راهکارهایی که گفتم بدردت خورد و اگه خورد دقیقا کدومشون رو انجام دادی؟ خیلی زن باراده ای هستی امیدورام توی زندگیت موفقیت های چشمگیر بدست بیاری، طعم واقعی خوشبختی که چیزی جز رضایت از زندگی نیست رو بچشی.