بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

ده ماهگیت مبارک دخترم

1391/7/20 10:07
نویسنده : مامان بهار
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم. سلام خوشکل بابا.

ده ماهگیت مبارک!!!!!!!!

ده ماه از روز قشنگ تولدت گذشت. تو این ده ماه تو روز به روز رشد کردی و خوشکل تر و شیطون تر شدی. دیشب که با مامانت تلفنی صحبت می کردم گفت که جدیداً یاد گرفتی وقتی خوابت میاد خودت میری سرتو میزاری رو بالشت و صداهای نازی از خودت در میاری. میگی آآآآآآووووو. یعنی من خوابم میاد مامان بیا منو بخوابون.

قربونت برم خیلی دلم واست تنگ شده. واسه شیطونیات هم همینطور. میدونم تو هم دلت تنگ شده ولی نمیتونی بیان کنی. آخه مامانت میگفت که هربار که صدای باز شدن در خونه رو میشنوی فوری سرتو بر میگردونی و نگاه منتظرتو به در میدوزی. درست مثل همه روزایی که من از سر کار میام و تا در و باز میکنم تو کلی ذوق میکنی و با عجله دستاتو تکون میدی تا بغلت کنم.

دیگه چیزی نمونده. چند روز دیگه میام پیشتون و میارمتون خونه. تا اون روز مواظب خودت و شیطونیات باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamane Ali
20 مهر 91 22:28
ده ماهگیت مبارک خوشکل خاله
انشالله زودی همدیگرو ببینین



زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 15:45
ده ماهگیت مبارک.
امیدوارم هرچی زودتر این روزا بگذره و برید پیش بهار جون تا دلتنگیهاتن برطرف بشه.

خیلی ممنون
بنفشه
25 مهر 91 19:20
ده ماهگیش مبارک معلومه انقد شیرین شده خب منم دلم براش تنگ شده چه برسه به شما
مامان نصفه نیمه
26 مهر 91 1:34
ده ماه و چند روزگی دختر گلمون مبارک (آخه من با تاخیر اومدم) ... الان دیگه پیش بابایه این دختر گل.. واااای دلم بچه خواست (زبونمو گاز گرفتم) خدا حفظش کنه.. ایشالله عروسش کنین