بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

ایام به کام است

1392/2/18 14:13
نویسنده : مامان بهار
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای بهاری دارن زود میگذرن و دختر من داره 17 ماهه میشه!

خدایا اینقدر این لحظات شیرین شدن که حیفم میاد بشینم پای نت، بیشتر وقتم با بهار میگذره!!!

اینقدر داره دلبری میکنه که نگو!

یه شب که باباش از خستگی روی مبل خوابش برده بود، من میوه آورده بودم، اما دخترم هی طالبی برمیداشت می ذاشت تو دهن باباش، هی انگشت می کرد داخل سیب می برد واسه باباشنیشخند

خلاصه محبت میکنه، میگن دختر مهربونه، بیخودی نگفتن دیگه.....!!!!!

هفته پیش رفتیم بوستان گفتگو، این روزها که رفتن بیرون واسه ما دردسری شده، آحه همش بهار میخواد بره و یه جا بند نمی شه، یه توپ کوچیک برداشته بود هی پرتش میکرد می دویید طرفش، این دو ساعت کارش همین بود و ما هم سرگردان بدنبال وروجکمون!!!....

 

بهار و گل

 

نماز خوندن من که بسی دیدنی شده، اول جلوی من می ایسته دستاش پیش گوشش میبره و میگه" اَبَ بَ"  بعد سریع میره سجده.

خوب دیگه نماز بهار تموم شد حالا میاد سراغ من، تا سر پام، میاد و پاهام رو تو بغل میگیره و میگه "عزیزم"

تا میرم سجده، میخواد سوارم  بشه، تا سر از سجده بر میدارم میاد و بوسم میکنه، خدا خودش قبول کنه ما هم این شکلی میشیم بغل!

دیالوگ های عاشقانه من و بهار:  

 من: " عشق من کیه؟"

 بهار: " هووووممم؟"

 من: " عسلم کیه؟"

 بهار: " هووووممم؟"

 من: " نفسم کیه؟"

 بهار: " بوبارِِ....."

یکی بیاد منو بگیره!!!!!!!...............

روزهای سخت نوزادی، دردسرهای یک نوپای پر تحرک، در برابر این همه انرژی مثبت قابل قیاس نیست!!!

بزرگ ترین موهبت خدا به انسان تجربه این حس های قشنگه!  خیلی قشنگن خدا جونم! ممنونم که ما رو از این حس محروم نکردی! واقعا که لحظات نابی رو داریم و "ایام به کام است"

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای بهار
18 اردیبهشت 92 13:29
عالی بود
شقایق مامان آرشا
19 اردیبهشت 92 23:00
ای جون دختر مهربونم
مامان معصومه
23 اردیبهشت 92 5:51
سلام مامان بهار و بهار نازنینم رجب بر شما مبارک ...
گل دختری


ممتون
مامان مریم
23 اردیبهشت 92 12:12
ای جووون بوبار وروجک....مهتابم سر نماز همش رمانتیک میشه بوس و بغلو...شاید میخوان یادمون بیارن که چقدر باید خدارو شاکر باشیم...
میبوسم بهار نازمو


چه جالب که مهتابم بوس و بغل میکنه! بوسش کنید مهتاب عزیز رو
mamane Ali
2 خرداد 92 23:15
خداروشکر که ایام به کام است
خدا هیچ خانواده ای رو بدون بچه نذاره ان شالله
قربون بهار خانومی مهربون جیگرطلای شیطون بلا


مرسی عزیزم، ان شاا..
سجاد
3 خرداد 92 22:07
سجاد کوچولو و مراسم جشن عقدی دایی علی آپمممممم ، بفرمایین داخل
آسمان
12 خرداد 92 1:43
واقعا ایام به کام...
ببوسیدش این شیرین زبون ناناز رو


چشم