بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

پوست موز چه مزه اییه؟؟

1391/5/4 12:59
نویسنده : مامان بهار
591 بازدید
اشتراک گذاری

بهار جونم هر کاری می کنم هیچ میوه ای رو دوست نداره, سیب, موز, گلابی, هلو,.....

تا جلو دهنش می برم دهنشو محکم می بنده !!!

دیروز داشتم موز می خوردم و متوجه علاقه بهار به پوست موز شدم. تا نزدیکش بردم از دستم قاپید و شروع کرد به خوردن پوست موز(اونم با چه علاقه ای) حالا چی توی مزه پوست موز دیده نمی دونم!!!

راستی بهار پوست موز چه مزه اییه؟؟!!!!......

بهار در حال پوست موز خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا نفس
4 مرداد 91 14:14
سلام بهار خانم والله شما ورووجکها ما رو شگفت زده میکنید.آخه پسر منم به غیر از پوست موز به چیز دیگه ای علاقه نداره

چه جالب که یچه شما هم اینطوریه, خارق العاده است

mamane Ali
4 مرداد 91 17:17
من به یه چیز دقت کردم .. اگه من بخوام چیزی بزارم دهنش محکم دهنش رو میبنده ولی اگه همونو بدم دستش خودش میزاره دهنش .. شمام امتحان کن


بله منم وقتی میزارم دهنش، دهنشو می بنده اما مشکل اینجاست که وقتی میدم دستش نمیزاره دهنش. باهاش بازی میکنه.
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 2:42
حیف نیست اخه موز و ول می کنی پوستشو میخوری؟؟؟؟؟ ای ناقلا (به قول آریان)
مامان شین
6 مرداد 91 10:47
سلام مامان بهار....خوبی بانو.....ماشالله فرشته کوچولوت چقدر نازه......
وااااااااااااااااااااای براش اسپند دود کن......می خوام بیشتر با شما و ناز دخترتون اشنا بشم البته اگه مایل باشی...اخه منم یه نی نی دارم که 24 روز از بهار شما کوچیکتره اگه بشه می خوام از تجاربتون استفاده کنم......اگه مایل بودی با خبرم کن

ممنون از اظهار لطفت خانومی
منم خوسحال میشم با یه مامان مهربون دوست بشم
براتون پیغام می گذارم

مامان شین
7 مرداد 91 12:28
سلام ممنونم که قبول کردی...با افتخار لینکت کردم از امروز کلی مزاحمت می شم تا به منم کمک کنی با این فسقلی به خوبی کنار بیام از روی عروسکت ببوس
زهره مامان آریان
9 مرداد 91 2:41
مينا مامان ماهان
13 مرداد 91 23:21
واي واي واي چه دخملي نوش جونت خاله جون