بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

وقتی اشتیاق تو چشات برق میزنه

1391/5/9 18:47
نویسنده : مامان بهار
458 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقت هایی میگم کاش زودتر وبلاگ نوشتن رو شروع می کردم, لحظات قشنگی که تو دل مامانی بودی!!! واقعاً تو خیلی بلایی, عسل مامانی تو!!!ماچقلبماچقلبماچقلبماچ

فدات بشه مامانی. امروز داشتم عکساتو یه نگاه مینداختم, دیدم وقتی اشتیاق تو چشات برق میزنه یه چیز دیگه ای میشی و پیش خودم گفتم اونایی که تو فکربچه نیستن شاید فکرشم نمی کنن که دیدن لبخند فرزند قشنگ ترین لذت زندگیه. آنوقت بود که تصمیم گرفتم.....

 

یه وقت هایی میگم کاش زودتر وبلاگ نوشتن رو شروع می کردم, لحظات قشنگی که تو دل مامانی بودی!!! واقعاً تو خیلی بلایی, عسل مامانی تو!!!ماچقلبماچقلبماچقلبماچ

فدات بشه مامانی. امروز داشتم عکساتو یه نگاه مینداختم, دیدم وقتی اشتیاق تو چشات برق میزنه یه چیز دیگه ای میشی و پیش خودم گفتم اونایی که تو فکر بچه نیستن شاید فکرشم نمی کنن که دیدن لبخند فرزند، قشنگ ترین لذت زندگیه. آنوقت بود که تصمیم گرفتم از بین عکس هات اونایی رو که توش ذوق و اشتیاق تو چشای قشنگت برق میزنه رو کنار هم بذارم

 

بهار وقتی می خواست بره بیرون بگرده

بهاروقتی می خواست بره بیرون بگرده

 

بهار وقتی اولین بار پیراهن تنش کردیم (دخترم ذوق داشت و همش پیرهنش رو می خورد)

بهار وقتی اولین بار پیراهن تنش کردیم

 

بهار وفتی داشت ذوق برچسب های اتاقش رو می کرد

بهار وفتی داشت ذوق برچسب های اتاقش رو می کرد

 

بهار وقتی اولین بار تو روروئک نشست

بهار وقتی اولین بار تو روروک نشست

 

بهار وقتی اولین بار تو وان حموم نشست

اولین بار در وان حمام

 

بهار بعد از اولین حمام توی وان(ببینید هنوزم ذوق حموم تو وان تموم نشده)

بهار بعد از اولین حمام توی وان

 

بهار  وقتی ذوق عروسک جدیدش رو میکنه  

بهار  وقتی ذوق عروسک جدیدش رو میکنه

 

بهار جونم دیگه خیلی ذوق کردی بگیر خوب بخواب

بهار جونم دیگه خیلی ذوق کردی بگیر خوب بخواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نفس
9 مرداد 91 16:43
بهارآمد و به باغ شیوه رستن آموخت.
خیلی خوشگل شدی بهار .
وبلاگتم خیلی خوشگله .



ممنون عزیزم. نفس جون هم خیلی نازه. هزار ماشالله.
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 3:32
وای چقدر اخرین عکس ملوسه. منم همه دوستام که ازدواج کردن و بچه ندارن رو تشویق می کنم و هی بهشون میگم اگه بدونید چه لذتی داره... خدا همه بچه ها رو برا پدر و مادراشون نگه داره و به همه اونایی که آرزو بچه دارن ببخشه
محمد
1 شهریور 91 8:31
واقعا زیباست . علی جان خدا بهت ببخشه داشتم فکر می کردم که ذوقی که تو چشمای بهار میبینی بازتاب چند درصد از ذوقی هست که بهار تو چشمای تو می بینه :-))