بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

بهار از نگاه آمار

1391/5/14 8:57
نویسنده : مامان بهار
465 بازدید
اشتراک گذاری

بهار جونم مشخصاتت  رو از بدو تولد تا 7 ماهگیت، تو وبلاگت می ذارم تا یادمون نره چی بودی، چی شدی یا بهتره بگم چی داری می شی

دور سر بدو تولد: 35 cm قد بدو تولد:  51 cm وزن بدو تولد: 3.480 kg
دور سر 2 ماهگی: 38 cm قد 2 ماهگی: 56 cm وزن 2 ماهگی: 4.800 kg
دور سر 4 ماهگی: 39.5 cm قد 4 ماهگی: 65 cm وزن 4 ماهگی: 6.100 kg
دور سر 6 ماهگی: 41.5 cm قد 6 ماهگی: 70 cm وزن 6 ماهگی: 7.200 kg
دور سر 7 ماهگی: 42 cm قد 7 ماهگی: 70 cm وزن 7 ماهگی: 7.800 kg

تاآخر 7 ماهگیت همه چیز خوب پیش رفت، ماشاا... دختر گلی قد بلندم که هست!!!ماچماچماچماچ

اما تازگیها وزن که نگرفتی هیچ فکر کنم لاغرم شدی، با این یبوستی که گرفتی کم اشتها هم شدی، خدا کنه زودتر خوب شی دیگه داره خیلی طولانی میشه!!!

خودت که خوب می دونی دخترم با اون مریضی هایی که از بدنیا اومدن تا 40 روزگیت طول کشید(یه هفته که تو بیمارستان آنتی بیوتیک وریدی تزریق کردن بعدم که با هم دیگه به شدت سرما خوردیم) دیگه طاقت مریضیت رو ندارم

داری من رو یاد اون روزها میندازی گریهگریه

اینم یه عکس از تازه به دنیا اومدنت که مرور خاطراتم تکمیل بشه

 

بهار چند ساعت بعد از تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آشنا
14 مرداد 91 12:06
سلام مامان بهار.
خدا انشالله دخترگلت رو حفظ کنه.
وای که چقد عاشق این عکس کناری شدم.
من اگه بودم این عکسشو اول انتخاب می کردم برای لبخند فرشته بعدم اون یکی عکسش که الان دوم شده هم چنان دوم می کردم! دفعه بعد من رو داور کنید!!


به من و محمدصادقم هم سر بزنید ما خوشحال می شیم.
عیدتونم مبارک






مرسی عید شما هم مبارک
زهره مامان آریان
18 مرداد 91 4:30
امیدوارم هیچ وقت مریض نشی عزیزم.واقعا سخته برا مامان ها.درکت می کنم.