بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

هیجان قاصدکی

1393/2/13 14:58
نویسنده : مامان بهار
511 بازدید
اشتراک گذاری

      توی خانه بهار مشغول آفتاب گرفتن بود، ناگهان از پنجره اتاقکمان قاصدکی وارد میشود، و با خود هیجانی به خانه ما می آورد که گویی عجیب ترین موجود دنیا پا به عرصه اتاقک کوچک خانه ما نهاده! جیغ هایی پر از هیجان همراه با خنده هایی سرشار از ترس آمیخته با شادابی صورتک دختر مرا فرا میگیرد و مادرش دست بهارش را در دست قاصدک می سپارد و به دلگرمی دست مادر، قاصدک را در دست میگیرد و این موجود ناشناخته را فوت میکند و او پرواز میکند و چندین باره این تجربه دلچسب برایش فراهم میشود فکر نمی کردم قاصدک اینقدر هیجان برانگیز باشد، آن هم هیجان قاصدکی از جنس بهار!!!!!

 

پ ن:  خداییش فکر میکنم هیجانی که توی بهار وجود داره توی کمتر بچه ای میشه پیدا کرد.فرشتهتشویق

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مارینا
19 اردیبهشت 93 17:34
سلام بر مامان بهار برای دختر کوچولو ی ناز و پر هیجانتون، ایده های پرورش خلاقیت و مهارت رو از سایت ما دریافت کنید. مطمئنم کوچولوتون از نقاشی انگشتی و کاردستی با دور ریختنی ها خیلی لذت می بره ما صد ها ایده برای پررش خلاقیت کودکان با اوریگامی و کاردستی رو سایتمون منتشر کردیم.
مامان بهار
پاسخ
ممنونم
مسافر
30 اردیبهشت 93 5:34
من هنوز هم از پیدا کردن یه قاصدک ذوق می کنم خلی وقته پیدا نکردم آدم دوست داره در گوششون بگه به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را در پناه خدا
مامان بهار
پاسخ
هیجان شما هم در نوع خود بی نظیره! حس قشنگیه
مسافر
30 اردیبهشت 93 5:36
هیجانش رو دست کم نگیر پتانسیل رشد بالایی داره نه از بایت هوش و این حرفها از نظر کمال منظورم هستش که اصله روی ماهش رو ببوس در پناه خدا
مامان بهار
پاسخ
متاسفانه تا بحال تا حدودی دست کم گرفته شده اما امیدوارم خدا خودش کمکم کنه
ازراعیل
30 اردیبهشت 93 23:03
عزیزم ترو خدا بخونش من خواب ندیدم از مال من نیست اما ترو خدا لطفا بخونش دختری از خوزستانم پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب [س] رادیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم.این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش رو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20نفر بفرست.........................بعد از 20روز منتظر معجزه باش...............
مامان بهار
پاسخ
دوستای خوبم، آیا راجب این نظر و این دسته نظرات پاسخی دارید؟؟؟؟
مسافر
7 خرداد 93 7:44
سلام . خوبین ؟ نیستین چرا؟ در پناه خدا
مامان بهار
پاسخ
سلام مرسی ممنونم ببخشید دیگه!!!.... مدتی بود که خیلی درگیر خونه پیدا کردن(البته درگیری ذهنیش بیشتر بود) و مستاجر یابی و اثاث کشی بودم و امروز شکر خدا یکم فرصت پیدا کردم دوستام رو از نگرانی دربیارم