بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

هاج و واجتیم

1393/3/13 17:54
نویسنده : مامان بهار
716 بازدید
اشتراک گذاری

        من و بابا بدجور هاج و واجتیم دختر بلا، اصلاً قرار نبود تو اینقدر بلا باشی، من و بابات که جزو بندگان مخلص مظلوم خداییمخندونک،  اما بهاربانو زبونی داره که آدم میمونه به کی رفته؟؟!!....

        من و بابایی داریم اسباب بازی هاش رو که روی زمین ریخته جمع میکنیم، بهار میگه: "مامانی دست نزنید خطر داره"، بعد یه مکثی دوباره تاکید میکنه که: "میگم خطرناکه دست نزنید اوووف میشید."   قه قهه

       بهار توی اسباب کشی درحال شیطنت کردن و ورجه وورجه کردنه، بعد چشمش میافته به کریر نوزادیش، سریع میره توش میشینه و میگه: "مامانی میایی منو بخوابونی؟؟!!!... میگم منو ببَلش کن! بیا بخوابونش دیگه! اِه..." هیپنوتیزم و واقعاً هم یکبار با مادر بزرگش براحتی توش خوابید.زیبا (کلاً اینطوری حرف زدن یه جوری تکیه کلام شده واسش: "میگم بیا دیگه!" بعدش هم میگه "اِه" متفکر)

    بهار رو صداش میکنم، تا میشنوه سریع میدوه و میگه: "مامانی الان میام سراغت!".  یا مثلاً دیروز که طوفان شده بود، ما میخواستیم بریم پارک که اوضاع رو که دیدیم، منصرف شدیم و من به سرعت دریچه های کولر رو بستم و در این حین بهار هی میگفت: "مامانی چرا داری عجله میکنی؟ میگم چرا داری عجله میکنی دیگه اِه!!!!"

وقتی که تلفنم تموم میشه، میگه: "مامانی قربونت خدافظ کردی؟" میگم آره عزیزم، بعدش میگه: "آفرین" دیگه همیناش یادم بود. از این دسته موارد زیاده، کشته مرده اینطوری مسلط حرف زدنشم با اصطلاحات خاص خودش و کلمات قلمبه اشبوسمحبت

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

کودک ايراني
13 خرداد 93 18:10
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ------
مریم(مامان کیان)
16 خرداد 93 11:46
سلام،شما که رمز و بهم ندادین تا بخونم اش
بهار
23 خرداد 93 21:40
وای خدا چه بچه تون ناز و باحاله !! عاشق بچه تون شدم من ! اسم من هم بهار هستش ... خوب اسمی واسش انتخاب کردین !!