بهاربهار، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

بهار آغاز عشقی بی تکرار

تولد 2 سالگی

1392/8/17 0:04
نویسنده : مامان بهار
4,196 بازدید
اشتراک گذاری

 بعد از گذشت سه هفته از تولد با اون همه ذوق و شوق، بالاخره طلسم شکسته شد و تونستم عکس های تولد 2 سالگی بهار جونم رو بزارم. تمام تزئینات، لباس و هر چیز دیگه ای که فکرش رو بکنید کار خودم بوده و فقط مواد اولیه اش رو خریدم که خیلی هم صرفه جویی ارزی داشت.

روز سه شنبه 24 مهر راه افتادیم به سمت دیارمون و بلافاصله بعد از خوردن نهار بی وقفه مشغول آماده کردن دسر و تزئینات و ... شدم. فردای اون روز، عید قربان بود. مهمونها ساعت چهار اومدن و بوسیله بیسکویت و میوه و چیپس و چای پذیرایی شدن. بعد هم کلیپ قشنگی رو که از عکس های بهار از بدو تولد تا الان درست کرده بودم، رو داشتم رو نمایش دادیم. بچه ها هم کلی از زنبورها و تزئینات و ... خوششون اومده بود. شب هم آقایون تشریف آوردن و باقی ماجرا رو به روایت تصویر ببینید....

قبلاً گفته بودم بعلت فوت عمه مامانم، ما تولد رو فقط مانند یک مهمونی برگذار کردیم و به قول معروف کاچی به از هیچی، هر چند اگه تعداد بچه ها بالاتر می رفت یکم شلوغ پلوغ میشد انگاری، بهر حال قسمت همین بود.

ترئینات ورودی

تولد بهار
تولد بهارتولد بهار

تولد بهار

 

چون عکس ها زیادن بهتره که تشریف بیارین ادامه مطلب.......!!!!!!!

 

تزئینات خونه که همش کار دست خودمه

تولد بهار

 تولد بهار

  تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

ساعت 09:15 صبح ، در تاریخ 1390/09/09 دختر گلم به دنیا اومد.

این لباس هم تو بیمارستان تنش کردیم و آوردیمش خونه

تولد بهار
 

تولد بهار

میوه بار

تولد بهار

اینم ریسه های دست ساز خودم

تولد بهار

تولد بهار

بهار تو لباس زنبوریش

تولد بهار

تولد بهار

 

تولد بهار

 تولد بهار

تولد بهار

بیسکویت های دست پخت خودم که خیلی خوشمزه شده بود

البته قرار بود همش رو تزئین کنم اما بعلت کمبود وقت نشد که بشه!!!...

قند حبه هم یافت نشد جهت تزئین قند زنبوری....هه هه هه!

تولد بهار

زنبور کوچولوهای خوشگل که واسه تزئین کیک و دسر استفاده شد و در آخر هم بعنوان گیفت به بچه ها دادیم

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

گیفت بچه ها که شامل بیسکویت زنبوری و سوت سوتک بود

بیسکویت ها رو هم که خودم درست کردمفرشته

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

چاقوی کیک، این اولین روبانی بود که در عمرم درست کردمنیشخند

تولد بهار

اینم بشقاب زنبوری که ما پارسال خریدیم 1600 امسال تو یه سایت دیدم شده با تخفیف 9000 تومان چه جالب..........هوراابله

تولد بهار

این هم بچه های کیفور شده از سوت سوتک که خیلی جذاب بود براشون

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

اینم سالاد کلم قالبی و ژله های تزریقی

تولد بهار

ژله های تزریقی از نمای بالا

تولد بهار

تولد بهار

اینم کیک مرغ که به گفته همه خیلی خوشمزه شده بود

تولد بهار

سالاد الویه

تولد بهار

سالاد توپی

تولد بهار

قیمه نثار

تولد بهار

بعد از  شام هم کیک رو آورردیم و بچه ها در رقابت برای فوت کردن شمع happy birthday

آخر سر هم فقط بهار تونست یکیش رو فوت کنه. بقیه اش رو بچه ها فوت کرده بودند.

خوب شد تعداد شمع ها زیاد بود وگرنه دعوا میشدخنده

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

تولد بهار

با اینکه تعداد مهمونا خیلی زیاد نبود ولی خیلی خوش گذشت. در ضمن تمام کارهای تزئینی و دسرها اولین تجربه ام بود و فکر کنم خوب از پسش براومدم نیشخند.

امیدوارم برای بهار خاطره خوبی رقم خورده باشه. خود بهار از چند روز قبل که تزئینات رو دستمون میدید، همش میومد می گفت: "مامان پُبارکه؟ پُبارکه" ما هم می گفتیم: بله عزیزم چند روز دیگه مبارکه.

تازه این رو هم بگم که چند روز قبل از تولد، انگشتم رو به طرز وحشتناکی بریدم و تمام این کارها رو با دست معلول انجام دادم.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاطفه
17 آبان 92 0:13
سلام
بخدا این اسپمر نیست!
من دنبال پول حلال(هرچند کم)هستم و اسپمر حلال نیست!
این صفحه کسب درآمد حلاله که من پیداش کردم
وبلاگت خیلی بدردم خورد و گفتم تو هم اینو بخونی و استفاده کنی تا ادای دین کرده باشم.
http://mrbane.ir/reportage.rhtml
یا حق


چی بگم والله.......
مسافر
18 آبان 92 0:28
خسته نباشی
خیلی زحمت کشیده بودی
خیلی هم هنرمندانه و تمیز
امیدوارم در سایه توجهات ویژه امام عصر و زیر سایه شما صالح تربیت بشه
موفق باشین
در پناه خدا


زحمت رو خوب اومدی خداییش دست تنها بودم
اما واسه خودم خیلی مهم بود که بتونم خودم انجامش بدم نه اینکه قبلن فقط فکر درس و مشق بودم هیچ وقت پی این کارها نرفته بودم اما علاقه در من وجود داشت
و دیگه اینکه دوست داشتم اولین تولدش باشکوه باشه اما کم هزینه،فکر میکنم مامانهایی که این همه پول رو به موسسات تشریفاتی میدن برای تولد تمداری که بعدش میریزنش دور چجور دلشون میاد پول بی زبون رو دور بریزن واسه ما هزینه چندانی نداشت
من بیشتر جنبه فانتزی و هنریش برام مهم بود نه تشریفات
البته من تمام وسایل رو گذاشتم تا هر بچه ای که دوست داره تولد بگیره ازش استفاده کنه
اما خوب مسلما دیگه این همه زحمت واسه خودم در نمیارم مگه بهار بعدا خودش کمکم باشه شاید
در تربیتش امیدوارم که اینطور باشه که شما دعا کردید
آرزو
20 آذر 92 13:02
سلام کاراتون خیلی قشنگ بود ایشاا... صد ساله بشه
مامان بهار
پاسخ
ممنون عزیزم! لطف داری.
مامان آینده
20 آذر 92 17:01
خیلی زیبا بودن.دستتون درد نکنه. راستی ژله های تزریقی رو چطوری درست کرده بودین؟
مامان بهار
پاسخ
ممنون که به ما سر زدین!! میام تو وبت توضیح میدم.
مامان آینده
1 دی 92 14:34
سلام.ممنون مامانی که اومدین وبم،اما ژله ی تزریقی رو نگفتین بهم
مامان هلیا
27 دی 92 16:23
باحال بود/ خسته نباشی/ به جمع دستام اضافه شدین
مامان بهار
پاسخ
ممنون لطف دارین شما
مامان معصومه
2 بهمن 92 22:00
سلام بهار جونم تولدت مبارک خاله ببخشید دیر اومدم عوضش یه عالمه آوردم برات ... خیلی قشنگ شده بودی تزییناتت خیلی خوب بود مامان بهار جونم دستت درد نکنه
مامان بهار
پاسخ
سلام مامان معصومه عزیزم ببخشید که منم دیر به دیر میام خیلی درگیرم هر وقتم میام بی نظر بر میگردم مرسی که به ما سر زدین خوشحالمون کردین
شادی
21 اسفند 92 18:18
سلام عزیزم. خیلی زحمت کشیدین . واقعا از دیدن عکس هاتون لذت بردم همه چیز خیلی با سلیقه بود و زیباو من با جستجوی بیسکویت زنبوری به وب شما رسیدم. منم می خوام تولد دخترم را با تم زنبوری بگیرم. میشه در مورد بیسکویت های زنبوری به منم بگین. بیسکویت هاتون خیلی خوشرنگ و خوشگل از بقیه جاها بودن. ممنون.
مامان بهار
پاسخ
ممنون لطف دارید شما در اولین فرصت تو وبتون براتون می ذارم البته من هم از دستور شف طیبه استفاده کردم با یه سری نکات می گم براتون
آتنا
10 خرداد 93 13:37
سلام عزیز وبلاگ دختر کوچولوت خیلی خوبه خدا حفظش کنه منم یه وبلاگ آموزشی برای همه ی مامانا درست کردم خوشحال میشم بیای و نظر بدی راستی میخوام عکس های تولد دختر عزیزت رو به عنوان نمونه قرار بدم تو وبلاگم خواهش میکنم تتازه وبلاگمو باز کردم ولی کسی نظر نداده حدا قل خانمی کن بیا و تو نظر بده ولی واقعا وسایل تولدش خوشگلن
مامان بهار
پاسخ
سلام! مرسی عزیزم ممنونم، نظر لطفته! حتما سر میزنم!
بهار
24 خرداد 93 22:01
ماشاءالله به شما مامان بهار ! واقعا عالی بودن ... کاش منم بودم از اون شیرینا میخوردم !! تولدش مبارک ان شاءالله که صد و بیست ساله بشه
مامان بهار
پاسخ
ممنون.